=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

01 February 2010

=Kebetulan=

tadi seharian aku berjalan dgn suzie...
plan nak pergi tgk wyg tp tak jadi..
then,pergi cari hadiah utk kiela..
masuk 1 kedai nie..
aku terpandang 1 patung sinchan..
macam pernah nampak tp kat mana eyh??
rupa rupanya patung sinchan tu sama dgn patung sinchan yg si dia bagi dkat aku satu ketika dulu..

sama macam si dia pernah bagi dekat aku..
then.aku beralih kat teddy bear..
aku terpandang kat teddy bear yg tersusun tu..

tadaaaa....
sama macam si dia bagi dekat aku dulu..
kebetulan plak..
sumpah teringat..
adoi..
aku pun tak tahu kenapa..
maybe secara kebetulan je kot..
tah laa...

2 comments:

cInTa_QYYvivian said...

relax ok..
kngn to kdng2 indah kdng2 menydihkn..
umm..
xpe yg lpz2 yg penting kngn ttp jd kngn ok..hapy yer muncett;)

sueMUNCET said...

tah laa..
bile igt sume sume 2,jd windu n terpk nape msty hubungan 2 berakhr cmneyh..
anyway,tengs qyy..
ily!