=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

24 November 2010

=Cinta aku semakin pudar..KEJAM!=

caption aku agak tak boleh bla kan?? hahaha! 
hari neyh aku tiba tiba tergerak hati nak bukak MYSPACE aku yang dah bertahun tahun tak bukak tue.. *okey..tipu je.. 
actually, aku dah lama tak bukak myspace tue..tapi takde lah sampai bertahun tahunkan..
semenjak dah ade FACEBOOK and TWITTER neyh, myspace diabaikan..
kesian kau myspace..kejamkan aku sebab abaikan kau..
dulu masa aku hingusan + remaja (now aku dah dewasa okey....hahaha!) kau lah jadi pujaan hati aku..pergi cyber cafe je tak sah kalau tak online myspace..
 (yela dulukan takde internet kat rumah)
perkara WAJIB online myspace tau.. bila online je mesti ada friend request + comment approve.. 
perghhhh..hot chick la katakan..haha! *perasan! uwek! hot chicken adalah..ngee...
bila facebook makin menjadi bualan orang sekeliling aku, cinta aku pada myspace semakin pudar pudar dan pudar..dan cinta aku pada facebook semakin tebal...tebal macam novel novel tue..hukhuk...kira sekarang neyh facebook lah menjadi pujaan hati aku..sorry myspace..kau dah tak laku..haha!
tadi aku online myspace,terkejuz mak tgk myspace dah bertukar wajah..
maju sekarang mak tengok nyah..nak lawan facebook lah tue..ngee...

log in..

see..dah lain kannn..kira okey lagi lah sebab log in jew kan..

home

neyh home page myspace aku..jap jap..aku jadi blur plak tengok myspace aku neyh..

profile page

semua berubah okey..giler buruk plak aku tengok..nasib baik FT ada..ngee..
memang dah lain lah..
aku sendiri tak tahu macam mana nak guna myspace neyh..

hmm..aku ade fikir nak block je myspace neyh tp macam sayang je..sebab banyak kenangan lah dengan myspace neyh...dah bertahun kot..
aku dah fikir masak masak,aku takkan block myspace neyh..
just biarkan je laa..boleh aku tunjuk kat cucu aku nanti yang nenek pun ada myspace dulu..hahaha! *okey..tak kelakar..





No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...