=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

16 November 2010

= finally done with final exams=

kat sini aku nak cakap yang aku sudah legaaaaaaa!!!! alhamdullillah...I'm finally done with final exams for this semester..yeayyyy... seriously,aku rasa lega sangat sangat..kepada buku buku,nota nota aku,nota nota yang aku pinjam dari kawan kawan,aku nak says goodbye selama sebulan ++... *after sebulan kena mengadap buku lain plak..adoi..aku tak perlu nak jadi guard pukul 2,3,4 pagi..ishhh...bukan main lagi berjaga tapi apa yang aku baca tah..kalau tak dapat A jugak aku tak tahu lah nak cakap apa kannn...tak kisahlah...yang penting final exam dah berakhir..tapi perasaan risau tetap ada..paling paling aku risau ialah paper MARKETING..sebabnya lecturer kami langsung tak bagi apa apa hint..tolong kesian..tapi aku redha je lah..nak buat macam mana kan..paper yang lain hopefully okey lah..
okey..done!



2 comments:

  1. congrate sbb da abesh paper..:)...panda eyes 2 need a rest...a beautiful nap myb...hee..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...