=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

08 December 2010

=25 about me?? Jom terjah kalau nak tahu..=


once you have tagged,
you are supposed to write a note with 25 random,things,facs or goal about you.
at the end choose 25 people to be tagged.
you have to tagged the person who tagged you.
if i tag u.
it because i want to know more about you (:


haa..amek kau..sekali dia mintak 25..caitt...memang sikit la kan...
neyh kerja nard la neyh..dia tagged kat aku..btw,tengs babe! 
okey okey..jom kita terjah..ngeee...

1. firstly, aku hanya seorang perempuan yang biasa biasa sahaja..

2. tarikh lahir aku 5 JANUARI 1990..lagi beberapa hari je neyh besday aku...so,tak reti reti nak bagi aku hadiah?? hahaha!

3. aku ada 4 orang adik beradik..3 orang kakak..aku bongsu plus TAK MANJA okey..
aku takde abg..so,nak jadi abg aku tak?? haha!

4. seorang perempuan yang tak secantik LISA SURIHANI tapi tetap bersyukur dengan kurniaan Tuhan.. ;)

5. seorang student yang tak pernah pegang title DEKAN..haha!!

6. aku jenis yang susah nak melekat kat rumah..tapi kalau dah duduk rumah,malas plak nak keluar..

7. aku susah sangat sangat nak jatuh cinta..bila dah jatuh cinta,memang aku setia..ehem ehem..untung kan?? haha!

8. dulu aku memang seorang yang panas baran plus suka sound orang sesuka hati..but bila aku kenal ngn someone neyh perangai tue secara auto (no manual..hehe) terus berubah..waaahhh...

9. aku jenis straight to the point..aku akan cakap je apa yang aku tak suka..nak terasa tue masalah kau! kejam kan?? hahah!

10. now,dah umor 20tahun,aku masih lagi tiada lesen memandu..perghhh..sadis kan??

11. aku SUSAH NAK MAAFKAN orang..

12. paling paling tak suka menunggu..memang boleh buat mood aku hilang..

13. aku kalau dah sayang orang,memang aku akan sayang sangat sangat tapi KALAU AKU DAH BENCI,AKU BENCI SAMPAI BILA BILA...

14. bagi aku siapa siapa yang puji puji aku tue just nak jaga hati aku je..kan kan..baik mengaku! ngeee...

15. aku mempunyai satu lesung pipit belah kiri..tapi kecik je..

16. aku seorang yang rabun...sangat tak suka pakai spek..haha! and aku seorang yang kidal.. ;)

17. ramai yang tanya aku kenapa aku guna name MUNCET..jeng jeng jeng..jawapannya?? biarlah rahsia..haha!

18. sangat meminati FAIZAL TAHIR and SHAHEIZY SAM..

19. mudah menangis..tue la masalah aku..kena marah pun menangis..cmne tue??

20. aku bukan jenis yang hipokrit..expecially,dari segi perangai..walaupun aku first time jumpa orang tue,aku akan tunjuk perangai sebenar..tak main la cover cover neyh..

21. i love my girlfriends..and my family..and my future husband..errr?? haha!

22. sedang berusaha untuk kuruskan badan...hahaa!

23. sangat suka berkaraoke..dan sangat sukakan teh ais..

24. sangat geli dengan lipas..eeuuuwww...

25. the best part is aku masih SINGLE..nak borang?? pergi mintak kat PA aku..haha!

okey..done!

aku nak tagged:

3 comments:

  1. ala..dapat lg..?? :))))))
    yeay..! even xbpe nk pndai lg..heheheheh..t aku try bljr yepp...mcm mnarik jer...:))

    ReplyDelete
  2. owh sue sayang..hehe...sis da buat ni..kene buat lagi kah?
    kang xtau da nka tulis ape..haha
    pape pun thanx ye..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...