=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

06 December 2010

=Aku dah jadi Lesbian?? OMG!!=

bila tengok orang lain bercinta,kita pun sibuk nak bercinta juga..taknak kalah nyahh..
cehhh..tak perlu kot..buat apa nak ikut ikut orang kan...tapi kan tapi kan...bila aku tengok orang lain berjalan dengan couple couple dorang,mesti aku jelezzzz SANGAT SANGAT...mesra mesra depan aku plus manja manja..*kalau nampak aku sila jangan mesra mesra depan aku..ngee...rindunya nak ada bf!!! mak..cari kan saya bf...pang! penampar sekali kau dapat..study tue habiskan dulu..hukhuk..tapi mak aku sporting..takde la sampai macam tue kann..hahaha!

mak aku pernah cakap,

Mak : tgk tue..kalau dah jodoh putus bertahun tahun pun tetap akan kawin..
Muncet : eyh?? tue la kan..*layankan je laa..
Mak : macam orang tue dengan tetttt (terpaksa dirahsiakan..haha!) putus putus kang mana tahu ada jodoh..tahu tahu dah nak kawin..bila tanya kawin dengan siapa..tengok tengok dengan tettt...
Muncet : *terkedu..(dalam hati aku,macam takde orang lain nak sebut..sebut la SSS ke FT ke) hishhh...apalah mak neyh..ada plak..orang dengan dia memang takde jodoh..
Mak : mana tahu??
Muncet : ala..tunggu la orang carik orang lain..
Mak : sebenarnya diri tue tak boleh nak lupakan dia..kalau boleh lupakan dia mesti dah carik lainkan..takpun dah terima orang lain..
Muncet : *Bangun..dan terus masuk bilik..

siapa tak nak orang sayang kita..always take care pasal kita..selalu ada bila kita perlukan..sanggup susah senang..terima diri kita seadanya..siapa yang tak nak kannn??aku memang nak la tapi jodoh tue belum sampai plus hati tak terbuka lagi untuk lelaki..*actually,aku pun tak tahu aku ada hati untuk lelaki atau tak..ataupun aku dah jadi LESBIAN ?? OMG!! okey..tak lawak laaa makcik...

No comments: