=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

13 December 2010

=Saya suke semua ini=

before this aku ada update pasal chocolate kan..tue siapa siapa yang baca blog aku mesti tahu..*ada ke yang baca blog aku?? tetttt~~ klik link INI.. and this also my favorite ... ;))

saya suka Akim!! hikhik..eh eh..
ais krim cornetto Royale Chocoluv tue pun aku suka jugak!

mak aiii...terliur tengok kek neyh..chocolate banana dari secret recipe..
perghhh..terbaik lah..besday aku tahun depan(5 januari 2011) aku nak kek neyh..
taw taw..hahaha!
*tah siapa nak bagi tah..huhu..

wahhh..i love teh ais..hikhik..tak tahu la kenapa aku suka sangat sangat dengan teh ais neyh..kalau pergi makan WAJIB order teh ais okey..

meatball...aku selalu dengar orang dok cakap meatball kat ikea neyh sedap sangat sangat..teringat nak makan...hmm...bila la nak dapat makan neyh...

i love cupcake!!! tapi aku tak tahu kat sini mana cupcake yang sedap..
tapikan kalau nak cupcake yang sedap baik buat sendiri..
okey..reti plak aku kan..lalala~~

and this..kalau gi Pavillion haruslah beli jco kan..sedap plak..
nyum nyum..

2 comments:

  1. cupcakes yg sedap di Pavilion kat food court tu. mmg sedap dan lembut. cube la try :)

    ReplyDelete
  2. yeke?? wahhh..
    selalu gi pavi pun boleh tak tahu neyh..
    haishhh..
    kene try neyh..
    tengs cik seha.. ;))

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...