=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

16 January 2011

=Boy you’re so one in a million=

wink wink...caption sangat tak boleh blaa..girl bertukar jadi boy..whatever la cik muncet..okey..aku nak bagitahu yang aku suka lagu neyh!!! sangat suka okey..jom layan video dia..


seronok giler bila tengok dia dance kan..smart kottt...suka suka suka..aku suka lagu neyh sebab muzik dia sangat la best...dengan lirik dia..you're so one in a million..kalau la orang cakap macam tu kat aku,mau kembang kuncup hidung aku..hahahah!

and boy you're so one in a million..siapakah?? jeng jeng jeng..






















































aww aww...FAIZAL TAHIR you're so one in a million!
sila jangan jeles..lalalala~


P/S : agak agak boleh tak kalau aku nak dance macam dalam video tu?? tetttt~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...