=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

06 January 2011

=OMG! aku terkena!!=

OMG! terkena aku hari neyh!! haishhh..tepung + telur + pewarna..pewarna first time kena..mak aii..memang SENANG SANGAT la kan pewarna neyh nak hilang..adoi..
amek kau! bajet memang tak terfikir nak terkena..
*tema masih lagi kaler purple macam tahun lepas.. 







sampai je rumah aku, aku suka terkena dengan kawan kawan aku nie..habis lenjun satu badan..haha!

okey..terima kasih ye kawan kawan..haha! terima kasih sebab meraikan birthday aku..sayang korang sangat sangat..

8 comments:

  1. like..like..hahahhaaa!!
    nak join..!!

    ReplyDelete
  2. sue selalu kene macam nie kan time birthday. hehe
    lucky sis tak pernah kene macam nie. yela macam mane nak kene kan kalau birthday pun tak ade orang celebrate.
    haha

    ReplyDelete
  3. GEE : Kau jgn nak like sgt la kannnnnn...

    ReplyDelete
  4. SIS DILLA : tu la..tahun lepas pun kena..alaa..sis..tahun neyh mesti ada yg celebrate..kan kan.. ;)

    ReplyDelete
  5. haha. celebrate la konon. boyfriend kat kedah la sayang..hehe

    ReplyDelete
  6. Takpe sis..celebrate lambat lambat pun boleh kan..tp sis mesti dapat hadiah yg special dari bf..
    jelez jelez..huhu..

    ReplyDelete
  7. erm tak tahu la sue. hehe. kalau ada hadiah super happy la. haha

    ReplyDelete
  8. haruslah ada hadiah dari yang tersygkan sis.. ;))

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...