=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

15 January 2011

=Serious aku admire dengan orang yang main gitar=

korang!!!!!!!! aku sekarang admire la dengan orang yang main gitar..OMG! seriously,rasa syok giler bila dengar orang main gitar versi akustik..rasa macam diawangan je..hukhuk..

before this aku ada cerita pasal Hydir Idris..klik link INI.. now,aku nak kenalkan kawan dia plak..Abdul Thafiq..siapa Abdul Thafiq neyh?? kawan kepada Hydir Idris.. *macam kenal rapat plak kau kan sue..hahaha! nerd giler muka kan?? tapi aku sukeeee.. dia dari Singapore..jom tengok video dia..suke sebab dia main gitar plus suara tangkap leleh wa cakap sama lu...




taknak sedap plak suara kau plus main gitar?? sedapkan suara dia..syok je bila dengar..haishhh..bila nak dapat boyfriend yang reti main gitar neyh?? hahaha!!

tapikan..yang neyh semua tak boleh lawan la kan...yang sorang neyh tetap kat hati aku..sampai bila bila..siapa?? jom terjah! dah macam Nas Ahmad plak..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
giler tak jatuh cinta kau dengan FT neyh..

Siapa tak kenal Faizal Tahirkan?? giler kau tak suka..haruslahhh suka..suara yang selalu kejutkan aku untuk bangun pergi kelas..haha! jom layan Video dia plak..

actually,lagu neyh banyak kenangan kot..tapi biarlah aku sorang je yang tahu..

P/S : tolong ajar aku main gitar please!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...