=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

14 February 2011

=Berhenti belajar!!=

segala cuti untuk sem neyh aku rasa macam tak ada makna langsung..sebabnya bila cuti fikiran asyik ingat pasal FINAL YEAR PROJECT je.. hmm..tekanan mula melanda diri aku dan juga kawan kawan aku yang lain..mau kau tak tekanan bila sem neyh dah la sem pendek..ulang balik sem pendek! 5 subject kena cover..ada 3 project yang kena siapkan..termasuk FINAL YEAR PROJECT  jadi 4 la kan..yang paling risau haruslah FINAL YEAR PROJECT..tekanan weyh..presentation for  FINAL YEAR PROJECT bulan 4..mana nak kejar midterm exam lagi..mana nak kejar final exam lagi..tu belum masuk assignment + tutorial + test + quiz..adoi..sem neyh memang buat aku pressure habis..nak taknak kena jugak hadapi semua tu..

seriously,aku rasa macam nak berhenti belajar je..tekanan weyh..sem akhir yang sangat buat aku tekanan..now,dah nak habis bulan dua..lagi dua bulan je aku nak presentation untuk FINAL YEAR PROJECT...nak buat final year project tu benda yang kitaorang tak belajar..apa tu PHP?? apa tu APACHE?? bila aku cakap kitaorang tak belajar benda tu,lecturer boleh cakap " awak kenalah belajar sendiri"...okey..terima kasih! risau sangat sangat...rasa macam nak menangis je fikir pasal FINAL YEAR PROJECT + project project yang lain..kalau tekanan mula lah rasa nak menangis..aku just fikir family je yang buatkan aku masih lagi bertahan..

"Ya Allah..kuatkanlah hati aku untuk teruskan belajar aku ini"







P/S : doakan aku..serious down giler! bye!


love,

3 comments:

  1. sis chill chill. u can do it! sem akhir tuuu

    ReplyDelete
  2. TA : kalau boleh memang taknak give up,..doakan okey..

    MJ : try to chill..fikir family je skng neyh..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...