=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

28 February 2011

=blog macam nie sangat annoying..=



okey..aku just nak share pasal blog yang ada music player..lagi lagi yang autostart.. kadang kadang aku menyirap juga la bila bukak blog seseorang nie then tiba tiba keluar lagu rancak yang membuatkan aku terkejut macam nak tercabut jantung aku nie haa.. sumpah aku menyirap..yela..aku nie jenis pasang speaker dekat  laptop..tak pun aku suka pakai ear phone..then,bila aku bukak blog orang yang ada music player nie boleh buat satu rumah gegar..ada yang music yang kuat dan ada yang music yang slow..secara automatik memang aku terus la tekan button pangkah kat belah kanan tu kan..

aku dah pernah kena weyh..aku pasang speaker kat laptop..tengah boring boring aku pun menjelajah la blog orang untuk menghilangkan bosan aku tu..buka blog someone nie tiba tiba keluar lagu yang bingit dan membuatkan aku terkejut..kalau la aku ada sakit jantung memang dah lama jadi arwah..sambil mengurut dada dan sambil memaki hamun didalam hati,aku terus la tekan button pangkah kat belah kanan tu..dan memang taklah aku nak tengok blog orang tu lagi kan..

korang pernah fikir tak blog yang ada music player nie sangat annoying?? time tu korang tengah dengar lagu kat laptop korang..then,korang pun pergi la tengok blog orang lain..lepas tu,blog orang lain tu ada music player yang jenis autostart tu..tak pasal pasal dah keluar dua lagu kan?? sangat semakkan??

aku rasa la kan tak perlu kot nak letak music player kat blog nie..okey fine la..blog korang kan tapi bila korang dah letak music dekat blog korang,ia akan membuatkan orang yang pertama kali tengok blog korang akan malas nak tengok blog korang lagi..semua disebabkan music player korang yang jenis autostart tu..

tak salah nak letak lagu..tapi letaklah yang ada button stop,pause and play tu..jangan la letak yang autostart..lagi satu music player nie mengganggu orang nak baca entry korang..cuba korang tengok blog yang femes macam Hanis Zalikha mana ada music player kan??

P/S : sorry kalau terasa..just bagi pendapat sahaja.. ;)

love,


Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

Terima kasih diatas komen anda...