=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

10 February 2011

=Blog=

Assalammualaikum...mukadimah kenalah sopankan..
aku telah ditagged oleh NARD.Z..terima kasih ye CIK NARD.Z..


Apakah status anda??
---> 100 % SINGLE!! Fullstop!

Ceritakan tentang diri anda
---> anak bongsu yang TIDAK manja..sangat sukakan TEDDY BEAR..mudah menangis bila dikecewakan ataupun kena marah..dan mulut agak tiada insurans..

Ceritakan tentang blog anda
--->okey..blog saya simple je..suka cerita pasal diri sendiri dan orang orang sekeliling saya..alaa..blog neyh tak menarik pun..sebab tu follower tak beribu ribu.. ;))

Apakah pendapat anda tentang blog??
--->wahhh..ada blog neyh boleh jadi tempat untuk meluahkan apa yang kita suka..katapun blog sendirikan..orang tak suka ada saya kisah??

Nasihat kepada kawan kawan yang nak buat blog?
--->alaa..buat je blog..takyah nak fikir apa orang lain nak cakap bila dah baca blog anda..yang penting,be yourself..no copypaste okey..hikhik..

Nyatakan keunikan blog anda
--->err..tak ada apa yang unik pun kat blog neyh..

Sampai bila nak tulis blog dan impian?
--->sampai blog neyh dihapuskan..hahaha!

Tag 5 orang?

Niniey Rasyed
Kiela
Suezieyla
Nick
Lil Miwwa

done!

love,

No comments: