=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

25 February 2011

=Sorry guys=



pada siapa siapa yang terasa dengan aku,i'm really sorry..
sem neyh aku sangat la busy..kadang kadang handphone letak kemana mana tah..call or message yang masuk memang aku tak tengok..
sebab aku totally mengadap laptop..bukan online semata mata okey..tapi menyiapkan final year project yang tinggal lagi sebulan je untuk presentation..lepas tu dengan assignment yang semakin bertambah tambah..adoi..
lecturer sendiri cakap yang kiteorang memang takde masa nak bersuka ria..nak berehat rehat sebab sem neyh short sem..so,bila aku dengar je ada project plus assignment,aku dah down giler..ingatkan midterm break boleh la nak rileks rileks,rupanya...hmm..amek kau memang berlambak assignment..

web design
--> statik website

Multimedia
--> assignment montage

entrepreneurship
--> proposal 

e-commerce
--> group assignment
-->individual assignment (3 case study 15 Question)

final year project
--> website and proposal

neyh assignment BEFORE midterm break..after midterm break nanti akan ada lagi assignment plus presentation..adoi..



P/S : hopefully,usaha kitaorang semua berbaloi..


love,

Sila LIKE kalau suka

2 comments:

Terima kasih diatas komen anda...