=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

12 February 2011

=YES! saya seorang pendendam!=

dendam?? topik kita pada hari ini adalah dendam...ceewahhh...haha!

dendam rasa macam nak tembak orang..boleh?? hahaha!

actually,aku bukan la seorang yang pendendam..tapi sekarang neyh aku rasa yang aku dah mula jadi seorang pendendam...yes! perangai itu sangat teruk..tapi tu la yang aku rasa sekarang neyh..bila aku tengok dia ,hati aku penuh dengan dendam..dendam yang tak sudah sudah..tu yang aku rasa..memang sifat neyh sangat tak baik tapi aku tak boleh nak elak..dendam aku hanya pada dia..yes! pada dia..mungkin atas apa yang dia dah buat kat aku yang membuatkan aku ada sifat dendam pada dia..dendam aku bukan la aku nak buat perkara yang tak baik..tapi dendam dalam diri aku je..kalau aku buat sesuatu yang tak baik,bukan aku dapat apa kan..menambahkan lagi dosa yang memang dah sedia ada neyh..huhu...tapi aku takde la sampai nak pergi jumpa bomoh ke ape ke kan..kang jadi macam cerita KHURAFAT tu..tak sanggup den..haha! 

gambar diatas dituju pada diri sendiri..terima kasih..

P/S : SAYA SEORANG PENDENDAM..EHH..TAK.. ;))

love,

No comments: