=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

03 March 2011

=Yeaay yeaah..dapat rumah baru!=

yeaay yeaay! dapat rumah baru..haha! ehhh..aku plak yang seronok kan..untunglah apabila diri itu disayangi..ngeee..okey..melalut sudah..

untunglah kalau dapat rumah macam neyh kan..huhu..

actually,Cik Mimi dengan Encik Didi dah dapat rumah baru..bukan main seronok lagi..hahaha! 

Inilah rumah baru Cik Mimi dan Encik Didi..see see..siap ada papan gelongsor lagi..
kau ada?? hahaha! disebabkan "mereka" ini sudah gemok,rumah tu muat untuk seekor je..tu la..siapa suruh gemok..lalala~

 tengok tu..tidur tak pandang kiri kanan..syok sangat la tu..lepas nie beli tilam plak ye untuk mereka..huhu..keselesaan itu penting..kan kan.. ;p
haa..nie lagi tak senonoh..tengok tu..tidur terbongkang..tahu la dapat rumah baru kan..tidur pun nak best je..huhu..

P/S : bila hamster dah gemok rasa macam nak picit picit je bontot "mereka"..hahah!


love,

 

 Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

CiK niNiEy said...

dia da pandai tido dlm rumah taw..semalam tgk 2,2 tdodlm umah tue..;p
hilang masalh jap tgk dorang nie..

Suezieyla said...

mimi ngn didi kite..
yuuuu.....
comey....

sueMUNCET said...

CN : haha! yeke?? seronok la tu dapat tidur dalam rumah..hikhik..

sueMUNCET said...

SUEZIEYLA : elehh..kau kan takot dengan "mereka" ..lalala~