=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

25 April 2011

=Jom selongkar!=

entry kali nie saya selaku pengacara rancangan fuhhhhhh ingin menyelongkar handbag anda..sila jaga jaga..haha! okey..poyo giler kan..berangan je la kan nak jadi pengacara konon.. nak pergi UJIBAKAT AKADEMI FANTASIA pun takut..cehhh...haha!

actually,aku bukan nak selongkar handbag siapa siapa pun..tapi nak selongkar handbag sendiri..yeah! barang penting apa yang harus ada dalam beg aku...jom terjah!


1) beg mekap..aku ada bagitahu apa yang ada dalam beg mekap aku dan apa mekap yang aku pakai dalam ENTRY INI..

2) wallet..penting nie..kalau takde wallet mau kebulur aku..yela..bila keluar haruslah pergi makan kan..aku nie dah la kuat makan..walaupun dalam wallet tu ada RM1 tapi kad kad dalam tu penting.. *eceh..macam ada kad kredit plak kan.. dan kenapa warna purple?? sebab aku suka warna purple..

3) sunglass..nie pun penting sebab aku nie silau.. kalau naik kereta mesti kena pakai sunglass..kalau keluar tempat yang ada CAHAYA MATAHARI mesti kena pakai sunglass..kalau tak memang pening kepala..KONON..kalau dalam shopping mall pun nak pakai sunglass memang tak boleh nak cakap apa la kan..

4) Tisu..haaa..nie memang kena ada dalam beg aku..sebab aku nie cepat berpeluh..lagi lagi kalau kat tempat yang takde air cond..memang berpeluh peluh...

5) perfume.. haruslah ada kan..aku nie bukan setia dengan satu perfume je..suka tukar tukar perfume..tapi kalau bab bercinta i setia tau..aww aww..haha! *sila jangan nak gedik okey.. fine! -___-

6) kertas minyak..yeke nama dia kertas minyak?? tah..aku main petik je..alaa..kertas yang serap minyak kalau muka berminyak tu..haa..aku nie memang muka berminyak..minyak tu dah boleh buat goreng ikan dah..ehh tak..yang tu aku tipu..

okey..mesti korang tertanya tanya kan kenapa takde handphone?? tu pun kalau tertanya tanya la..sebab sebab sebab.. sebab aku selalu letak handphone dekat poket  seluar..tu je yang bagi tahu..okey..bye!


love,



 Sila LIKE kalau suka..

No comments: