=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

22 April 2011

=Penangan putus cinta=

putus cinta?? selalu sangat kan kita dengar member member kita putus cinta..tak pun orang orang sekeliling kita..ada yang menangis berhari hari..tak makan..asyik muram je..alaa..semua orang akan rasa macam tu..sama dengan la dengan aku dulu..serious..bila putus cinta boleh kurus weyh..hahaha! kalau nak kurus,pergi la bercinta..then bila putus confirm akan kurus..sebab tak makan..ngeee.. *sila jangan nak ikut petua ini..huhu..

bila kita putus cinta tanpa reason mesti rasa sakit hati sangat kan..yela..putus tanpa sebab dan puncanya bukan dari diri kita..mesti kita akan fikir "apa salah aku sampai dia tiba tiba mintak putus".. senangnya la kan mintak putus..selalunya bila putus cinta perempuan yang akan terlebih emosi..tu aku tak tipu..sebab aku pun macam tu..hahaha!

mesti kita akan rasa nak dekat dia balik..kadang kadang tu siap merayu rayu lagi.. "bie..please la..i begging u..i want u back!!" -___- annoying kan?? bagi aku kalau orang dok merayu rayu nie aku lagi suka..hahaha! okey..aku kejam..tapi aku tak suka merayu rayu sebab nampak sangat macam terhegeh hegeh..


yela..orang dah taknak tak payah la nak terhegeh hegeh..kalau ada jodoh tak kemana kan?? kalau betul la jodoh kau dengan dia,kau lari mana pun tetap jodoh kau dengan dia..don't worry about thats..

so,teruskanlah hidup dengan seceria yang boleh..jangan la sedih sedih wahai kawan kawan ku yang sedang putus cinta..setiap manusia dimuka bumi ini semua ada pasangan..cuma kita tak tahu je siapa pasangan kita tu..so,chill okey! ;))


love,

Sila LIKE kalau suka..

No comments: