=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

07 May 2011

=Bila perempuan hancurkan kebahagiaan kaum sejenis dan lelaki yang seronok tengok perempuan kecewa=

amboi..bestnya kau hancurkan kebahagiaan orang kan wahai perempuan..dan kau lelaki, seronok tengok perempuan kecewa??

first untuk perempuan yang suka merosakkan kebahagiaan kaum sejenis kau..

  • kau muda lagi..beza umur kau dengan aku dua tahun je..kau pernah berkahwin dan pernah ditinggalkan oleh seorang lelaki kan?? kalau kau nak balas dendam dekat kaum sejenis kau,jangan pilih kawan aku okey! kau jangan ingat kau cukup bangga dengan apa yang kau dah buat..walaupun bukan aku yang kena tapi orang yang kau dok rosakkan kebahagiaan tu adalah kawan aku..tolong la ada perasaan malu sikit weyh jadi perempuan..kau perempuan kan?? tu pun kalau kau rasa kau perempuan la kan..kau mesti faham apa yang kawan aku rasa..aku tak faham la perempuan macam kau nie..haishhh..kawan aku dah okey tapi kau macam nak keruhkan lagi keadaan yang dah sememangnya kau keruhkan tu dengan ayat ayat yang macam kau nie tak berpelajaran..
untuk lelaki yang dok bagi janji manis dekat kawan aku..
  • amboi..seronok kau kan bila dapat kecewakan kawan aku disaat final exam lagi beberapa hari nie..kau umur dah tua okey..tapi fikiran kau cukup tak sama dengan usia kau..nak kata belajar setakat SPM,aku rasa kau belajar sampai DEGREE..tak faham apa yang kau dok fikirkan..masa kau nak dulu,bukan main lagi kau kan..bila dapat couple,janji macam macam..disaat kau dengan dia ada krisis pun kau still berjanji..setakat kau couple dengan perempuan tu untuk kepentingan kau baik takpayah kot..kesian la dengan kau..macam takde berpendirian..kau nak perempuan yang baik tapi pergi cermin diri kau tu dulu..owh..lagi satu..kau tu nak jadi ketua keluarga..nak jadi pemimpin..kalau perangai kau macam nie,kau fikir la sendiri..
mood : cuba kawal emosi dengan perangai lelaki macam nie..kalau rasa entry aku annoying,sila jangan baca..

love,

 


 Sila LIKE kalau suka..

8 comments:

  1. aku pon macam nak m'corat mcm2.. tpi aku try kawal skrg nie.. aku penah rase and ko pon pernah rase kan.. memang sakit hati!!!! harap sangat orang macam tue dapat balasan..astagfirullah.. tak tau la..memang tak elok doa mcm tue.. entah la.. SAKIT....................!!!!!!

    ReplyDelete
  2. yg perempuan bodoh..otak dok kat kaki..dipijak hari2..da ade pengalaman kene tinggal tp still bodoh jugak,x pkir perasaan kaum sendiri...yg lelaki mmg perangai mcm fuck..sane kate lain..sini kate lain...mmg xde pendirian langsung..murah betol cinta die,seriously shit..!!!!!

    ReplyDelete
  3. 1 word jew tuk laki camtuh
    teruk!

    ReplyDelete
  4. @Suezieyla : ye weyh..aku pun rasa sakit sgt sgt..sebab kita dah pernah rasa macam tu..dua dua macam takde hati perut! haishh..

    ReplyDelete
  5. =kiela= : sama dengan je weyh..dua dua tak boleh pakai..yang perempuan macam tak serik..dan yang lelaki pandai berkata kata..memang $#$%$$ !!

    ReplyDelete
  6. untuk pompan tue, berubah la, pernah rasa, buat apa sakitkan orang

    untuk laki tue, sila jangan gam gula kat bibir, ikhlas la

    ReplyDelete
  7. @ Ferdaus Zulkifli : memang teruk!! lelaki akan jadi ketua keluarga..kalau perangai dah macam tu layak ke jadi ketua keluarga..hmm..

    ReplyDelete
  8. @ aliarosli : hmm..tah la u..orang macam tu memang takkan berubah..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...