=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

14 May 2011

=I'm Back=

Assalammualaikum semua!! mak aiii..rasa macam dah lama tak update blogkan..rindu dekat korang korang semua..ada ke yang tunggu aku update entry baru?? mesti takde kan..owhh..lupa..aku belum habis final exam lagi..tinggal satu paper je lagi hari jumaat nie..giler lama kan?? so,masa nie la aku curi sikit masa nak update blog..


see the picture?? haaa..nie aku nak cakap..masa aku nak log in blog,tiba tiba keluar benda alah tu..aku try banyak kali okey..serious aku cuak giler kot..ingatkan ada orang hack blog aku ke..*bajet macam blog femes plak kan..huhu..
siap tanya semua orang kenapa blog tak boleh bukak..ke blog aku je yang bermasalah..rupa rupa nya semua blog mengalami masalah macam aku..then,mula rasa lega.. *boleh senyum sampai ketelinga...

sepanjang final exam nie banyak kot dugaan yang aku alami..nanti habis final aku cerita okey..now,nak kemas barang untuk pulang ke Puchong sementara tunggu exam jumaat nie.. *tu pun nak bagitahu..ngee..



love,

Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

Terima kasih diatas komen anda...