=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

28 May 2011

=Kau ingat kau comel guna ayat ayat pelat nie??=


tadi aku adalah terbaca satu status nie..mak aiii..cakap semua stok nak pelat pelat je..kau ingat kau budak 2tahun ke?? aku yang baca nie pun terikut ikut pelat..kadang kadang tue sampai tak faham apa yang kau dok tulis..adoi...umur dah 20an..please la jangan nak pelat pelat sangat..kadang kadang dalam message pun macam tu...aku kalau orang hantar message pelat pelat nie memang aku tak layan..tak pun aku akan balas "kau cakap apa?? aku tak faham.."

contoh yang budak ala ala 2tahun cakap pelat..

titew shuke dekat awak
camat awi jadi
titew rase nak mamam nacik la.
dark niy munk besh kowt..
shaye shayang dekat awak..
shaye shuke engok diert..


tu contoh je..actually,terlalu banyak la kan..aku cukup menyampah dengan orang yang guna ayat nie..terutamanya yang dah berumur 20an tapi still guna ayat pelat pelat nie..kau ingat kau comel guna ayat pelat pelat nie??


love,
 


 Sila LIKE kalau suka..

10 comments:

  1. ye betul...sangat meluat. nak baca ayat2 macam tu pun terbelit lidah. manja and comel tak kena gaya.
    bukan nak hentam golongan tu, cuma berpada2 la nak cakap manja2 pun.
    er..sangat meluat :)

    ReplyDelete
  2. @ nurdani : kan..nak baca pun terikut ikut pelatnya..

    ReplyDelete
  3. rasa nak lempang kan? hahahahhaa. kalau ada tulih camni dalam blog, memang aku tutup terus blog dia sampai bila dia dah dewasa , dha pandai tulih elok2.

    ReplyDelete
  4. ishhhh,miss A pun myampah gak.eeeww!

    ReplyDelete
  5. caye wasew laa kn.. dy inat dy tomey2 wt cmtuw.. :) hahaha
    x bole bla~

    ReplyDelete
  6. AAH la dear , i pn nyampah gile ngan orang cm ni .. n sumpah susah sgt i na faham bhse dowang ...

    ReplyDelete
  7. @ Miss A : sama..suemuncet pun menyampah! ;p

    ReplyDelete
  8. @ Areyf Shahmin : shaye pun rashe begitu..haha!

    ReplyDelete
  9. @ Lala Adila : memang pun..kadang kadang tak faham langsung..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...