=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

02 May 2011

=Makan untuk SIHAT!=

semalam pergi makan..hari nie pergi makan..adoi..habis diet i..haha! tadi pergi ikea sebab nak makan meetball..adoi..taknak ramai plak orang kan..tu yang malas nak pergi tu..ecehhh...kalau taknak ramai orang pergi buat meetball tu sendiri..lalala~~

semua sedap!! 

lepas dah puas melantak,masa untuk membakar kalori yang ada..haha! jalan jalan la dekat dalam ikea tu..

 "ehh..murah la harga dia.." kata dalam hati..

 saya memang SUKA SANGAT membaca dalam ikea nie..haha! okey..tipu je..tah buku apa tah..
 OMG! aku dah sememangnya kurus atau gambar nie sengaja nak mainkan perasaan aku KONONnya aku dah kurus.. -___-
 okey..saya la CHEF TWO..lalala~
 model..KONONnyaaaa!
berangan nak bilik tidur sebegini..

lepas dah puas berjalan,masa untuk makan TUTTI FRUTTI!! nyum nyum..first time rasa..okey..tahu la macam dah ketinggalan sangat kan.. 
-___-

 sedap doe..aku amek chocolate dengan strawberry banana..
haishhhh...rasa macam nak lagi...
air mineral tu penting..

okey! done!


love,



 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...