=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

05 May 2011

=Mulut orang memang tak boleh nak tutup=

Final Exam semakin hampir.. lagi 5 hari je nak final exam..OMG! memang cuak tahap babun la kan..lagi lagi sem akhir..so,aku kena buat betul betul..dalam bulan nie jugak la kena betul kan rumah sewa nie..mak aiii..banyak kot keluarkan duit..tapi takpe la..dah kami yang duduk rumah nie,dah kami yang dok rosakkan peralatan kat rumah nie..so,kenalah jadi SEORANG YANG BERTANGGUNGJAWAB kan..malas la cerita pasal rumah..

aku nak cakap pasal mulut orang..bila aku keluar rumah dengan memakai tudung ramai dikalangan member member aku yang terkejut..actually,aku adalah jugak sedikit segan..tapi ada aku kisah?? tapi ada jugak yang support aku..yang bagi kata kata semangat..yang buat aku tersenyum dengan kata kata dari orang orang dikeliling aku...

hmm..aku berubah dengan memakai tudung pun ada jugak orang yang tak puas hati..ada jugak orang yang dok mengata aku..tak paham la aku dengan mulut orang..ada jugak yang memerli aku KONONnya aku pakai tudung sebab nak nampak baik..tapi disebaliknya bukan baik sangat..hello!! siapa kau nak menilai aku?? ada jugak yang cakap kalau dah pakai tudung tu kelakuan kena jaga..cara berpakaian kena jaga..okey.. aku terima tu..

inilah diri aku..

bila aku berubah jadi baik orang dok mengata..bila aku jadi jahat lagi la orang dok mengata..kadang kadang mulut orang memang susah sangat nak tutup kan?? serious aku sedih kot bila orang cakap aku macam macam disebabkan aku dah bertudung..takpe..aku terima..setiap orang buat kesilapan sama ada kita sedar tak sedar je kesilapan tu..dan setiap orang layak untuk berubah..

pada KAWAN KAWAN especially kawan kawan SERUMAH yang always support dan terima perubahan aku,terima kasih banyak banyak..aku hargai sangat sangat..dan tak lupa pada FAMILY tersayang..


love,
 

 Sila LIKE kalau suka..

6 comments:

  1. persetankan kata-kata orang okay.
    yang penting niat tue.
    cik khairyyna support kamoo dear :)(:

    ReplyDelete
  2. @ Cik Khairyyna :) : thanks sayang..kadang kadang rasa down pun ada..hmm..

    ReplyDelete
  3. kita mmg x bley nak puaskan ati sume org...biarkan je mlt2 longkang org laen...

    ReplyDelete
  4. @mOon jOhari : tu la kan..kadang kadang terasa jugak la..nak berubah pun org dok pertikaikan..

    ReplyDelete
  5. sabar je weyh...mulut org kn...dorg jeles la tu...jnji tuhan tahu niat ko baek utk bertudung..;)

    ReplyDelete
  6. @ =kiela= : tu la weyh..mulut orang kan..nak tutup pun tak boleh..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...