=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

22 May 2011

=Review : Nur Kasih The Movie=

masa untuk tengok movie!!!! yeayyyy!! tengok movie je pun..seronok macam dapat iphone je kan..haha! yelaa..dah lama tak tengok movie kan..dan dah lama jugak tak jejak kaki dekat Pavillion tu..banyak perubahan..*bajet macam baru balik dari oversea..lalala~

before gerak tu dah booked tiket wayang siap siap la..sanggup plak aku nak beratur panjangkan..tu pun ada orang yang booked kan..thanks pada orang itu..

before tengok wayang, aku pergi jalan jalan dekat BB..cuci mata SAHAJA okey..nak shopping duit takde..waaaaaaa..sedih! ;(

nie tiket wayangnyaaa...
aww aww..couple seat you all..
aww aww..guna credit card you all..haha!
*berlagak..
aku tengok cerita Nur Kasih The Movie..yang tepi tu model tak berbayar okey..ngee..

--> first aku suka giler dengan sinematografi dalam cerita nie..sangat memukau penonton okey..

-->music dia terbaik..sebab kena dengan jalan cerita dia..

-->ada jugak la part yang macam slow giler..

--> adam dengan nur memang sangat sweet okey dalam cerita nie..lagi lagi part yang ada lagu aizat tu..masa part tu, mesti orang akan cakap sweetnyaaaa...

--> part ngeri bila part bergaduh tu..memang aku sampai tutup mata la kan..

-->paling aku suka kasih sayang antara adam dengan nur..pengorbanan suami dan isteri..masing masing tak sanggup rasa kehilangan antara satu sama lain..

-->ending dia lain dari yang lain..maybe sebab aku tak terfikir yang ending dia macam tu..

bila aku tengok cerita nie aku berangan yang aku nak suami macam Adam..aku nak suami yang se setia dan sanggup berkorban untuk isteri tercinta..suami yang boleh bimbing isteri..yang penting bab solat..tapi masalahnya ada ke lelaki yang macam nie??

sejujurnya ada beberapa part yang buat aku menangis.. *orang yang takde perasaan je yang takkan menangis bila tengok cerita nie..



love,


 Sila LIKE kalau suka..

7 comments:

  1. dah tengok siri drama nak tengok wayang dia jugak ler,.

    ReplyDelete
  2. alaa...muncet da tgok..jelez2...ca lom gi tgok agi... :(

    ReplyDelete
  3. aku pun nak nanges tgk kau nanges muncet. HAHA

    ReplyDelete
  4. @ mcm ni lah : pergi la tengok.. ;)

    ReplyDelete
  5. @ ♥CiK DuYuNG [Ca]♥ : laaa..ca pergi la tengok..masih ada masa lagi.. ;)

    ReplyDelete
  6. @ Atyn Muchuxx : cehh..hahaha!

    ReplyDelete
  7. alaa~ xde sape nak teman ca..huk3.. :( mak abah tak suke gi tgok wyg..adik lagi la..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...