=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

25 May 2011

=Perihal tentang SERUMAH..serious aku akan rindu dekat korang.. ;((=

sedih sedih sedih..tu je yang aku rasa sekarang neyh..sedih sebab apa cik muncet?? sedih sebab nie tahun akhir antara aku dengan member member kolej..tahun akhir aku dapat duduk serumah dengan kawan kawan susah senang aku..waaaaa...sumpah sedih.. (T_T)

terlalu banyak kenangan aku dengan mereka mereka ini..dua tahun lebih duduk serumah..terlalu banyak masalah yang kami kongsi bersama sama..susah senang,jatuh duduk diantara kami hanya kami je yang tahu..ibarat macam tidak lengkap kalau ada diantara kami yang tiada..begitu jugak bila ada diantara kami yang dalam kesedihan,kesusahan,pasti akan dapat dirasai..


SUZILAWIZA AKA GEE
dia satu bilik dengan aku..dari sem satu sampai la sem 5..masih lagi SINGLE..siapa siapa yang nak kenal,meh isi borang dulu..haha! firstly,thanks weyh sebab kau nak jadi kawan aku..aku suka kawan dengan kau sebab kau tak banyak songeh..aku tahu kau ada jugak tacing dengan aku tapi kejap je kan..lepas tu,dah okey..masa mula mula kita kenal aku tengok kau dalam hati aku cakap yang kau sangat cerewet..yes! semua serba serbi nak lengkap kat dalam hostel dulu..dalam hati aku "ek eleh minah nie..bersyukur la apa yang ada..banyak bunyi plak" hahaha! tapi bila dah kenal kau memang kau best lah..tak boleh nak diungkapkan dengan kata kata..huhu..

 ingat tak masa sem satu kau pernah langgar cermin pintu kat kolej..waktu tu sangat la kelakar..haha! nasib baik takde orang yang nampak..kau terus lari kat aku dan cakap "sueee..kenapa tak cakap dengan aku ada cermin pintu tu??" hahaha! serious aku memang gelak giler giler..sori la kalau kau terasa sebab aku gelakkan kau..tapi dah memang kelakar..haha! lepas tu kau suka cakap kuat kuat..macam la aku neyh pekak kan..haishhh...kau ingat tak masa niniey bagitahu kau yang dia nampak bf kau dengan perempuan lain kau terus masuk bilik menangis..masa tu fieza terus message aku..serta merta aku terus balik..see..bertapa pentingnya kau dalam hidup aku.. -__- 

lagi satu kau layan je cerita cerita aku..kadang kadang aku tahu kau malas nak dengar apa yang aku cerita tapi kau layankan je sebab kau nak jaga hati aku kan..aku tahu tu...huhu..paling aku terharu bila kita pergi makan kat KFC..kau tahu je yang aku tak suka peha ayam plus mesti nak tukar air dengan air milo..serious aku rasa terharu giler..kau ingat tak kalau kita pergi minum kat kedai ibu mesti kita akan share air teh tarik..haishh..sumpah rindu.. ;(

sumpah aku sayang giler kat kau walaupun kadang kadang kau nie menyakitkan hati jugak..hahaha! bila ingat semua tu rasa sedih pun ada..even apa pun terjadi kau tetap kawan aku sampai bila bila..love u..*malu nak cakap depan depan..huhu..

NOORHAFIZAH AKA FIEZA
actually,aku tak tahu macam mana aku dengan kau boleh rapat..masa kat hostel dulu kau satu rumah dengan aku tapi bukan satu bilik..nak bertegur pun tak..naik sem dua kot baru kita mula rapat..sebab kita pindah bilik depan..kira satu bilik dengan kau..

kau ingat tak masa aku mula mula tegur kau..soalan aku "eh..betul ke kau dah ber*******??" then kau jawab "betul la..kenapa?? (dengan nada kerek giler)"... dalam hati aku "ek eleh..giler kerek dia nie..tanya pun nak jawab kerek"..hahaha! starting tu la kita bertegur kan?? kau suka cakap nogori dengan aku..sampai aku tergelak gelak..

thanks weyh sebab kau nak jadi kawan aku..kau suka cerita kat aku pasal masalah kau..bila mak kau tak dapat call kau,mesti mak kau call aku..dah macam mak aku plak kan..hikhik..paling aku tak lupa balik kampung kau..best giler..kita pergi mandi sungai kan..macam batak plak aku..yela..KL kan takde sungai..hikhik...

lagi satu kau ingat tak kau pernah jatuh masa kita tunggu cab?? haha! aku terkejut gak tiba tiba kau jatuh..aku sebenarnya nak gelak masa dalam cab tu..tapi aku tahan je..bila keluar dari cab tu, terus aku gelak giler giler..sorry la weyh..aku memang suka gelak..ngee..

dah kawin nanti WAJIB jemput aku taww...
jaga diri baik baik..

NURSYAKILA AKA KIELA
kiela satu roomate dengan aku masa duduk hostel dulu..mula mula kenal kau,kau memang seorang yang pendiam..dah la aku nie dah sememangnya banyak cakap..walaupun kita satu bilik masa kat hostel dulu,kita tak rapat sangat..sampai sem dua..sebab sem dua kau tak sebilik dengan aku..tapi aku ingat lagi masa kita nak keluar dari hostel tu,semua sibuk cari rumah sewa..kau cakap "weyh..aku nak duduk serumah dengan korang..." ececehhh..sebenarnya kau tak boleh berjauhan dengan kami kan...hahaha! 

paling aku tak boleh lupa masa kat hostel yang kau menari dengan Qiena tu.."disko disko" hahaha! bila ingat balik mesti aku tergelak giler giler..sumpah kelakar..bila aku ingatkan kau balik pasal tu,kau cakap " dah la tu..jangan la ingat ingat lagi.." hikhik.. ingat tak yang kita pernah karok guna laptop Niniey..lagu paling kelakar lagu FAIZAL TAHIR-SATU MALAYSIA..semangat habis!

paling tak boleh blaa yang kau takut hamster..cehhh..hamster dengan kau mana besar?? hahaha! kadang kadang sampai terjerit jerit kau bila aku acah acah nak bagi hamster kat kau..hikhik...

sorry la kalau selama kita berkawan kau banyak terasa hati dengan aku..yela..kadang kadang mulut aku neyh suka sangat nak sound kau..tapi kau diam je kalau aku sound kau kan..bagus kau nie..hikhik..dont worry,aku sayang kau!

NORAINI AKA NINIEY
haaa,,,niniey nie baru je masuk serumah dengan aku..before this dia serumah dengan orang lain..aku kenal kau masa sem satu...tu pun tak rapat sangat..mula rapat dengan kau pun sebab kau ex school dengan Gee kan..kalau tak memang aku tak kenal kau..aku suka kawan dengan kau sebab kau banyak cakap..sama dengan je dengan aku..kau ingat tak masa kat hostel,bila kau nak keluar,kau mesti singgah bilik aku sebab nak tanya pasal baju yang kau pakai..sesuai or tak..lepas tu,banyak bergosip..ada je cerita cerita yang kau nak cerita kan.. aku ingat lagi masa aku putus cinta dulu..kau ada cakap "sue..macam mana la kalau aku ada kat tempat kau kan..mesti aku tak sekuat kau"..haha! wa jiwa rock beb! ngeee...

lagi satu kita pun pernah tak satu kelas kan..yela..kau kan bijak kalau nak dibandingkan dengan aku..lagi satu kau suka masak..dan aku suka makan..hahaha! kira kau ada usaha la nak belajar masak..aku ingat lagi yang kau nak sangat masak laksa.. "sue,weekend masak laksa nak??" aku cakap "kat rumah nie masa ada blander"..lepas tu,kau buat muka pasrah..hahaha! paling aku tak suka bila kau putus cinta..karakter kau terus berubah..serious tak tipu..

but now,niniey dah kembali balik kan?? aku suka kau macam nie.. aku tak suka kau masa putus cinta..tapi aku tahu kau sedaya upaya buat happy depan kitaorang walaupun disebaliknya kau down giler kan..tapi aku tahu kau kuat niniey..kau jangan sedih sedih lagi..just fikir masa depan kau je okey..ingat tak yang aku,kau dengan gee suka berangan kononnya pernah duduk kat oversea..kalau ingat semua tu sumpah aku akan rasa rindu.. ;(

thanks tau sebab nak kawan dengan aku..sorry kalau selama kita kawan aku ada buat kau sakit hati..aku tahu kau sayang aku..dan aku pun sayang kau! ;)

masing masing dah berpisahkan..semua dapat tempat praktikal lain lain..lagi lagi Gee yang dapat tempat praktikal dekat Batu Pahat..yang lain semua area Kuala Lumpur je..

masa salam korang pun aku sedih..especially bila salam Gee dengan Niniey...masing masing nangis..bak kata Sir Azhar true friendship will never ends..baru sehari aku dah rasa rindu dengan gee and niniey..mungkin sebab kita rapat..but now kena start new life..new environment without you all.. ;((


okey..itu sahaja tentang kawan kawan serumah aku..kawan kawan dari sem satu sampai la last sem nie..banyak perangai yang pelik pelik yang aku jumpa..serious,mesti aku akan rindu nak duduk serumah dengan korang..aku bersyukur kenal dengan korang..walaupun kadang kadang ada salah faham,tapi kita dapat atasi dengan baik...serious aku sayang korang!
  • ingat tau kenangan kita tidur berhimpit dekat master bedroom sebab kipas bilik aku rosak..
  • lepas tu kenangan kita pecahkan bilik kiela dengan niniey sebab terkunci dari dalam..haha! 
  • lepas tu kenangan makan durian kat bawah..dekat parking kereta..tak pernah dibuat orangkan...hikhik..
To Gee,Niniey,Fieza and Kiela : please jaga diri korang baik baik..sebab kita masing masing dah jauh especially Gee..suaikan diri dengan environment yang baru..dengan kawan kawan yang baru..anything,just message,,kalau free,kita jumpa okey..aku sayang korang sangat sangat..

lagu khas untuk korang..
kalau korang ingat lagi yang aku pernah bagi lagu nie kat korang..

ikhlas dari suemuncet yang comel lagi cute,


P/S : ingat..jangan buang semua kenangan kita bersama...

love,

Sila LIKE kalau suka

4 comments:

  1. sedih plak aq dgn entry kau sue...
    ape pon gud luck k utk korg..
    :)

    ReplyDelete
  2. entry kali ni sangat sedih ++.
    btw, aku ske friendship korang.
    and sumpah jelez.
    walaupun ad salah paham korang settle cre org mature. bkn cm aku, dpt kwn sume hampeh. nk last bru oke.
    btw,i will miss all of u :((
    korang nak tunang or kawen nanti jgn lupe aku lak..HAHA

    ReplyDelete
  3. @miZs kArtiKa : memang sedih weyh..masa last nak salam tu, masing masing nangis..hmm..

    ReplyDelete
  4. @Atyn Muchuxx : i always miss you too dear..hope friendship nie kekal sampai akhir hayat..aminnnn...

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...