=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

23 May 2011

=Selamat tinggal..mesti aku akan rindu..=

contest sudah berakhir..masa untuk check balik gambar gambar yang korang dah bagi..actually,rambang mata jugak la..sebab semua gambar gambar tu aku suka..haha! maybe aku akan umum kan pemenang dalam bulan 6 macam tu sebab aku sekarang bz dengan wedding, holiday plus dengan tempat praktikal..dengan kolej lagi..

mesti ramai yang nak tahu apa hadiahnya kan?? jeng jeng jeng..mungkin aku akan pilih satu pemenang or tiga pemenang..depends pada juri juri professional laa.. *macam contest nie hebat sangat plak kan nak ada juri bagai..ngee..



okey..taknak cerita pasal contest lagi..see picture diatas?? tu baru separuh barang barang aku tu..sekarang nie aku bz dengan nak pindah rumah..aku dah tak duduk pandan terrece dah..almaklum la..dah habis untuk sem5 nie..tunggu result and praktikal je sekarang nie..thats why aku pindah dari rumah tu..termasuk member member aku yang lain..so,rumah tu sudah kosong..

mesti aku rindu nak duduk rumah tu balik..dua tahun kot duduk rumah tu..tapi nak buat macam mana kan..


love,
 


 Sila LIKE kalau suka..

6 comments:

  1. naik lori tongkang lah klu mcm ni..

    ReplyDelete
  2. @ Rahmad :takde makna..naik kete je.. ;))

    ReplyDelete
  3. @Cik Khairyyna :) : haha! kan..sikit giler.. ;p

    ReplyDelete
  4. mase nk tgglkan umah pas stadi dip dulu pon sedih gak..pndang sayu je umah 2..smpai skrg teringt lagi huhu

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...