=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

31 May 2011

=Tolonglah jangan nak dekat dekat dengan aku..aku tak suka kau laaa!!!=


sumpah aku tak suka kau!! tak suka kau sangat..kenapa kau suka ganggu aku?? kenapa??!!! pergi la kacau orang lain..kenapa kau nak kacau aku..?? aku tak kacau kau,kau jangan la nak kacau aku..kau tahu kan aku tak suka kau..tapi kau still nak kacau aku jugak..kau macam tahu tahu je aku tak suka kau kan..sebab tu kau dekat dekat dengan aku..blaaa laaa!!

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
nak letak gambar nie pun aku geli!!

nie la binatang yang paling paling aku tak suka!! bukan sebab takut tapi aku geli..bila aku nampak lipas tu memang aku akan jadi tak senang duduk selagi aku tak nampak lipas tu mati depan mata..paling penat bila aku nampak lipas mesti aku akan menjerit..kadang kadang tu sampai menangis okey..yang lipas nie pun nak dekat dekat dengan aku plak..nampak macam mengada ngada sangat kan?? tapi tu la aku..

please la jangan nak gurau gurau dengan aku pasal lipas..aku boleh jadi marah sangat sangat okey..







love,


Sila LIKE kalau suka..

6 comments:

  1. Dulu kecik2, kalau ad lipas trbg, mak suruh ttup tlinge, takut msuk dlm tlinge, huhu

    lgp0n kn, lipas pny sesungut pjg sgt,

    ReplyDelete
  2. @ kAmi dAn mEreKa : lipas terbang lagi la menakutkan..adoi,...

    ReplyDelete
  3. Eien engadkan tak sukaa apa laa td (:

    hee.

    ReplyDelete
  4. hahahahahahahha...hobi kite sama!!! takut lipas n nak pijak2 je lipas tuh...kih3..GELI MAK~~~

    ReplyDelete
  5. @Irma A.Wahid : kan..sangat geli okey..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...