=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

02 May 2011

=Walau makanan sedap mana pun tapi BAD SERVICE memang tak la nak pergi lagi=

kalau restaurant tu makanan sedap mana pun tapi bad service memang tak la aku nak pergi lagi..bengang giler kot..dulu orang cakap restaurant tu okey..service pun okey..tapi sekarang memang teruk!

hari nie aku dengan family aku pergi makan dekat AROMA IKAN BAKAR dekat area JERAM tu..sampai sana je full dengan reservation..mesti korang cakap kan kenapa tak booking dulu..kalau call restaurant tu tapi tak angkat phone macam mana nak booking kan?? then,nak dekat 1 jam tunggu nak cari tempat..fine la..dah dapat tempat,then pergi order..excited la nak makan seafood kan..sebab dah lama tak makan seafood..lepas order,nak dekat 3jam aku tunggu makanan sampai..aku dah berangin dah..dah la dengan hujan plus tempat agak tak selesa..3jam weyh tunggu makanan..haishhhh...

okey..bukan semua makanan yang sampai..tapi sotong plak tak sampai..bila mintak staff dia cakap kejap..sampaikan kiteorang habis makan tapi sotong tak sampai sampai gak..bila marah dah menguasai diri,terus bayar then blaaa...

service dia memang teruk giler la..memang tak la nak makan kat situ lagi..nak snap gambar pun jadi takde mood..aku tak tahu la kenapa orang still nak makan kat AROMA IKAN BAKAR JERAM tu..


P/S : aku bukan nak memburukkan restaurant tu tapi tu apa yang aku sekeluarga rasa..

love,


Sila LIKE kalau suka..

9 comments:

  1. betol weyh tak guna makanan jew sedap..cam kat tempat aku..makanan not bad tapi tak ramai orang datang,sebab kat cituh ada tikus wat reunion...

    ReplyDelete
  2. @Ferdaus Zulkifli : tikus?? eeuwww... geli kot..

    ReplyDelete
  3. aritu mai ada makan kat pizza..aduhai pekerja dorang bising betol buat kerja ketang ketung bunyi,ditambahkan lagi buka lagu punya lah kuat sampaikan beborak dgn partner pun tak dgr kena cakap kuat sikit..yg penyambut tetamu plak bukannye nak cakap je selamat dtg nie slow2 but siap2 main jerit2 habis semua org tgk,eee makan pun tak de selesa,so kasi tapau je cepat2 blah dr situ..bila kuar plak mai cakap macam pasar je kat sini..

    ReplyDelete
  4. @ myfara FLK : yeke?? mesti serabut giler kan..haishh..

    ReplyDelete
  5. wow..3 jam kot tunggu... kalau saya 1 jam pon dah blah,,,bad nya servis dia...huhu

    ReplyDelete
  6. @ tips : tu la kan..memang bengang giler la kan tunggu 3jam..adoi..

    ReplyDelete
  7. yeah! AROMA IKAN BAKAR memang menyediakan perkhidmatan terburuk di alam semesta.
    hari tu pergi dengan keluarga2. makanan lambat sampai dan macam2 lah masalah lain. bila tanya mana makanan, boleh pulak pekerja tu cakap, "Sabar la. orang banyak order. bukan akak sorang je order."

    tersentap mak i...deym ah tempat tu. tak mau pergi dah.

    ReplyDelete
  8. @nurdani : kan..sama dengan la..i pun kena macam tu..next time memang tak la nak pergi makan kat situ lagi kan..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...