=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

01 June 2011

=Berholiday bersama Girlfriends=

hari tu aku ada bagitahu yang aku ada pergi holidaykan?? klik INI..

nie masa kitaorang berhenti dekat R&R kot...berhenti solat..then,terus pergi Port Dickson..bermalam dekat Pord Dickson sebab kiteorang gerak dari KL dah petang..

pagi tu,kiteorang terus ke Melaka!! pergi Zoo Melaka okey..owhh..macam kanak kanak kan?? ngeee..

 tengok Zirafah teringat dekat Lmiey Aziz..sebab bulu mata dia sama dengan zirafah nie..haha! lelaki bulu mata panjang plus melentik..pelik tak?? bulu mata aku pun tak macam kau la Lmiey..
aku pergi Zoo sebab nak tengok Panda je..boleh??
0rang utan nie memang kelakar..dia boleh plak buat aksi macam nie..main plastik beg..lepas tu buat buat tidur..comel je.. ;)

lepas tu kiteorang pergi afamosa..
 saya sayang mereka! fullstop!
the best part is kiteorang jumpa kawan sekolah kiteorang..last jumpa lepas SPM..lepas tu tak jumpa langsung..

 yang freehair tu la ain..
dia still macam dulu..banyak mulut..haha! dulu masa sekolah menengah memang aku rapat giler dengan dia..so,bila dah jumpa memang banyak je cerita yang nak diceritakan..

masa nie nak balik dah..kejap je jumpa ain sebab dah petang and kiteorang pun nak balik KL dah..takpe..next time kalau kiteorang turun Melaka kiteorang roger kau okey..
jaga diri baik baik dekat sana okey!




love,
 

 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...