=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

25 June 2011

=MahaRajaLawak : SEPAH memang terbaik!!=


malam tadi aku pasti semua orang dok duduk depan tv semata mata nak tengok final maharajalawak kan?? kecuali orang yang takde astro warna..huhu.. seperti yang korang semua sedia maklum, yang dapat masuk ke peringkat akhir maharajalawak ialah Jozan,Nabil,Sepah dan Jambu..

kalau ikutkan populariti memang JOZAN la layak menang tapi kalau ikutkan persembahan malam tadi, memang SEPAH buat yang terbaikkkkkk!! 




congrats to SEPAH menjuarai Maharajalawak..Yes! memang aku dah jangka yang sepah akan jadi juara sebab dua dua persembahan sepah memang membuatkan aku ketawa terbahak bahak..plus dengan kemunculan DAFI.. akhirnya dapat juga shuib jumpa dafi kan..memang kelakar habis la..sangat tak mengecewakan dengan persembahan SEPAH! good job! mungkin jugak rezeki anak shuib dengan Sarah.. ;)

persembahan JOZAN maybe agak mengecewakan kot bagi aku..bagi aku persembahan terbaik dorang masa minggu yang dorang nyanyi lagu awan nano tu..persembahan pertama agak kurang tapi persembahan kedua not bad la..alaa..dapat naib juara pun dapat duit jugak kan..siapa nak bagi..btw, congrats JOZAN..yang penting friendship antara ZIZAN dengan JOHAN..memang BBF kan..suka giler..

ohh...congrats jugak untuk NABIL and JAMBU.. tapi nabil la paling untung sebab dapat RM150 ribu without share dengan siapa siapa kan..bhahaha!


love,
 


 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

Terima kasih diatas komen anda...