=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

22 June 2011

=TRANSFORMERS: DARK OF THE MOON WITH FAIZAL TAHIR CONTEST!=


siapa siapa yang like page FAIZAL TAHIR dekat facebook, mesti korang tahu kan pasal contest nie..korang kena record video..dalam video tu,korang kena nyanyi lagu faizal tahir dari album dia..the best part is korang kena tukar lirik lagu tu based on "kenapa korang nak tengok tranformers dengan faizal tahir"..ikut kreativiti korang..asalkan menarik..aku paling suka dengan prize dia..nak tahu ke apa prize dia??

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


the prize : 
1. A time spent with Faizal Tahir in the cinema, watching Tranformers : Dark of the Moon
2. Free movie tickets sponsored by Faizal Tahir himself..

aku suka 1st prize tu..dapat spent dengan faizal tahir tu..giler kau..siapa yang tak nak kan..kalau aku memang nak sangat sangat..tapi disebabkan aku tak cukup kreatif, tu bermakna kalau aku masuk pun confirm kalah..huhu..

tarikh tutup : 27 june 2011

klik INI untuk tahu maklumat lebih lanjut!

goodluck!

love,


 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

Terima kasih diatas komen anda...