=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

15 July 2011

=10 Things I Will Do : Perkara ke 10 by AH=

sorry guys..lama tak update blog..nie pun aku baru dapat online..baru dapat mengadap lappy yang tercinta ini..almaklum la bz banyak dengan kerja..pukul9 je aku dah tidur..

okey..aku nak cerita pasal AZIZ HAZMI..mesti ada yang dah tengok new video dari dia kan?? nie sambungkan video dia..klik INI .. yee..aku memang ketinggalan..dah dua kali AZIZ HAZMI tanya aku dah tengok ke tak new video dia..

malam nie, aku online semata mata nak tengok new video dia..sila terharu..haha! baru aku berkesempatan tengok new video dia..korang layan la dulu video dia..



sejujurnya aku cakap memang aku menangis tengok video dia..aku tak kisah la kalau korang tak dapat rasa kesedihan dia tapi aku dapat rasa kesedihan tu...aku rasa dia ikhlas untuk sampaikan dekat orang yang dia cinta..even dia cakap tu lakonan tapi aku tak rasa tu lakonan..aku tak kisah kalau orang cakap "tah apa apa tah lelaki menangis.." lelaki pun still ada perasaan kan?? yes! sakit bila kita mencintai orang yang macam tak faham yang kita cintakan dia..

to AZIZHAZMI : hopefully, AZIZ HAZMI akan dapat perempuan yang menghargai you..ingat babe.. #AHmazingFriends always support you..

ayat yang aku suka...

"saya benci sebab saya yang bersungguh sungguh..saya benci sebab saya yang harus menunggu..saya benci sebab saya harus bersabar..saya benci sebab saya selalu rindukan awak..saya benci sebab saya tak bencikan awak..saya benci sebab saya cintakan awak.."
 

 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

Terima kasih diatas komen anda...