=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

05 July 2011

=Aku dah selalu jumpa FAIZAL TAHIR tapi .....=

siapa siapa yang follow blog aku dari awal mesti tahu kan yang aku sangat sangat meminati FAIZAL TAHIR...yes! aku memang minat sangat sangat dengan FAIZAL TAHIR sampaikan wallpaper hp pun letak gambar FAIZAL TAHIR okey.. member member aku cukup bosan sebab sikit sikit FAIZAL TAHIR.. dan bila bosan memang aku akan dengar lagu FAIZAL TAHIR..bila dengar lagu FAIZAL TAHIR je mesti member member aku akan tutup lagu tu supaya aku tak dengar..giler jahatkan?? kalau dah dengar memang aku pun akan nyanyi kuat kuat laa.. *bajet suara macam sedap plak..lalala~


ada jugak member member aku yang tanya..

A : kau dah pernah jumpa FAIZAL TAHIR face to face??

MUNCET : pernah...






















































dalam mimpi memang selalu jumpa..bhahahah...

histeria la aku kalau aku dapat jumpa FAIZAL TAHIR kan..aku tak dapat bayangkan kalau aku jumpa FAIZAL TAHIR macam mana..mungkin aku akan terdiam,terpaku,terkejut..lalala..ye la..mesti la aku akan pandang je muka dia kan..lagi lagi kalau dia menyanyi..perghhh..memang terbaik la kan..


motif entry??
nak korang doakan yang aku akan dapat jumpa FAIZAL TAHIR face to face..ngeee..
Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...