=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

08 July 2011

=Pilih Kerjaya bukan Kerja=

abaikan mata yang rabak itu..

yeahhh!! selama 5 hari berpraktikal sangat memenatkan..serious..memang penat..agaknya macam nie la perasaan orang bekerjakan..bila tiba hari jumaat je aku rasa macam tak sabar nak cuti sabtu dan ahad nie..haha! baru kerja 5hari..belum 5tahun lagi..ngeeee..

5hari bekerja takde apa yang menyeronokkan..just penat sebab banyak kerja..kalau takde kerja bosan plak kan..staff staff dekat situ aku pun tak kenal sangat..sebab baru 5hari kan..aku pun malas nak cerita pasal praktikal nie..



nampak gambar diatas...tajuk buku tu dah tertera dekat entry nie kan..buku nie bos aku yang bagi...aku pun tak baca habis buku nie..aku baru baca sikit..setakat apa yang aku baca la kan..berkaitan dengan matlamat..kadang kadang angan angan tu boleh jadi kenyataan okey..semua orang bermula dari bawah barulah boleh berjaya..macam bos aku tu..dia pun bermula dari bawah..baru la dia boleh berjaya macam sekarang nie..samaada kita nak berusaha atau tidak je..hmm...


Sila LIKE kalau suka..

No comments: