=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

18 July 2011

=Tutorial shawl??=

aku dapat permintaan dikalangan kawan kawan difacebook dan diluar facebook untuk buat tutorial cara cara nak pakai shawl dalam gambar dibawah...

roll bawah untuk tutorial tersebut..
















































































tutorial?? waaaaa...aku mana reti nak buat tutorial..serious tak reti..aku ada jugak tengok dekat youtube macam mana nak buat tutorial tapi hampeh..memang tak reti...

ada dikalangan member member aku dekat facebook dan diluar facebook yang tanya aku macam mana nak pakai shawl macam nie..ada jugak yang aku ajar..tapi still tak reti jugak nak pakai..apa yang aku pakai ikut suka hati aku je..ikut keselesaan aku..

kalau aku ada masa aku buat la tutorial..tapi aku tak janji la yeee...
ada ke nak tahu cara pakai shawl dalam gambar tersebut??

 
Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

::Princess Keymah:: said...

alaa..smangat kite scroll bwah tau :'(

warna kehidupan said...

ajala...lme dh cri cre nk pkai mcm tu... :) plizzzzzz

sueMUNCET said...

@::Princess Keymah:: : hikhik..sorry.. ;)

sueMUNCET said...

@ warna kehidupan : tunggu saya free okey!