=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

20 August 2011

=Jawapan paling bernas..=

sebab aku nak lelaki yang hensem..
sebab aku memilih..
sebab aku hot sangat sangat..
sebab aku tak suka lelaki..wa lesbian..
sebab aku susah nak pilih..ramai sangat yang mintak couple..


lepas nie siapa siapa yang tanya kat aku lagi memang aku jawab macam nie je la kan...
nanti ada la yang cakap "alaa..sue tu bajet CUN je"..habis tu, jangan la nak tanya tanya lagi kenapa aku single..


dan .....












































































sebab takde orang nak dekat aku..that why aku single.. <---jawapan paling tepat..



 Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

  1. hallamak aii dorang tanya macam xpernah single kan sis :)

    ara percaya 1hari nanti mesti ada yang terlekat kat sis. Trust me !! sis lawa + slumber gitu...hehe

    ReplyDelete
  2. @ Amirah Suhana : sebab orang tak pernah single la dorang dok tanya tanya la yunk..

    amboi..puji sakan nie..ngeee..sis biasa je la yunk.. ;)

    ReplyDelete
  3. ignore je yunk. manusia tak pernah taknak jd tepi kain org lain. kalau boleh sume benda nk tau. HAHA

    ReplyDelete
  4. @ Atyn Muchuxx : kan..nak buat macam mana yunk..terima je la..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...