=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

19 August 2011

=Tak semua kawan yang kita ada akan jaga hati kita=


kawan?? memang susah nak jangka mana satu kawan dan mana satu lawan...kadang kadang orang yang baik sangat dengan kita tu la sebenarnya lawan kita..walaupun dah lama berkawan belum tentu kita dah cukup masak dengan perangai kawan kita tu..kadang kadang sakit hati jugak dengan kawan yang suka bagi 1001 alasan nie..tapi kita kena faham la..mungkin dalam 1001 alasan yang dia bagi kemungkinan besar ada betulnya..just think positive la kan..

lepas tu,kawan yang suka sangat perli perli nie..haishhh..bikin panas je..mood mula mula dah okey..bila kawan dok perli perli nie mula la mood dah melayang..kita jumpa nak have fun..bukan nak dengar orang dok perli perli..plus dengan kata kata yang menyakitkan hati..sabar je la..

lagi lagi kalau kawan yang kuat tacing nie...bengang pun ada..yela..kalau semua nak ikut kehendak dia siapa yang boleh tahan kan..lagi lagi kawan yang macam tak reti nak jaga hati nie..cakap main lepas je..kalau betul la dah memang sifat semulajadi macam tu,atleast berlapik la sikit..walau kasar macam mana pun kawan kita tu,dia masih ada hati dan perasaan..

aku tahu ada diantara kawan kawan aku yang terasa jugak dengan aku.dan aku nak mintak maaf sangat sangat..aku pun kadang kadang ada jugak terasa dengan kata kata dari kawan kawan aku..tapi aku cuba untuk fikir positif..tapi jangan la sampai suruh aku buat pilihan..aku tak suka..semua kawan kawan aku, aku sayang..jangan paksa aku untuk buat pilihan..




Sila LIKE kalau suka..

No comments: