=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

08 September 2011

=Tempat rasmi + cerita ngeri=

yeah! putrajaya again..hahahaha! tu je la tempat kau kan sue..huhu..selasa lepas pergi alamanda putrajaya..pergi sana pun sebab jalan tak sesak..takde la buang masa sangat dekat atas jalan kalau sesak sesak nie..

memandangkan kami pergi pun dah malam, so,makan simple simple je okey..
nasi tu NAD punya sebab dia agak kebuluran ketika ini..bhahaha!
aku pergi dengan mereka mereka nie.. ;))
 1
 2
 3
masing masing nak jugak bergambar dengan makanan kan..
owh..gambar empunya blog haruslah lebih sikit..
ehh..kenapa aku nampak pendek nie??
-___-
dalam wayang pun sempat jugak snap..iklan banyak sangat..

mula mula nak tengok cerita Hantu Bonceng..sekali fullhouse okey..
kalau ada pun seat depan..memang taknak la..

so,aku tengok la cerita Final Destination 5..
okey..pada siapa siapa yang suka tengok cerita ngeri nie memang sesuai sangat la dengan cerita nie okey..aku tak pernah pun layan cerita Final Destination nie tapi tah macam mana boleh plak nak tengok yang Final Destination 5 nie..bak kata member aku..

MEMBER AKU : weyh sue..kenapa tutup mata..buat rugi je kau bayar RM11 tapi tak tengok..

AKU : -____-

memang rasa rugi sebab aku tak tengok sangat cerita nie..banyak aku tutup mata..ngeri dia melampau sangat kot..haishhh..tapi cerita dia memang tak bosan la kan..tapi lepas nie kalau ada final destination 6,7,8,9 memang tak la aku nak tengok..




Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

Amirah Suhana said...

pernah tengok ! ara muntah..hahaha

sueMUNCET said...

@ Amirah Suhana : kan..tak boleh bla cerita tu..