=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

20 October 2011

=i'm already done!=

tadi pergi kerja dengan penuh senyum!!!! sebab aku dah last praktikal..tapi sedih pun ada sebab aku dah habis praktikal..ehh.. kau nie sue...bila tengah praktikal sibuk tak sabar nak habis..bila dah habis, nak rindu bagai..cehh.. *biar laaaaaaaaaaaa... -___-

haruslah ada hadiah untuk aku kan..

inilah hadiah hadiahnya.. ;))
 dapat kain pasang dengan kerongsang..kerongsang tu aku bagi mak aku..
dan telekung tapi telekung nie kaler PINK..aku tak suka kaler PINK okey..
tapi aku bagi telekung nie dekat mak aku..
nie aku dapat masa perhimpunan bulanan..
dapat shawl dan tempat untuk duit tu..kaler purple okey..
owh..yang nie special kot..bhahaha!
S for Suria and S for ?????..
btw, thanks sebab bagi hadiah nie..sangat appreciate.. terkejut pun ada..
sangat happy sebab dapat kenal..thanks jugak sebab buat diri nie rasa dihargai dan buat diri nie rasa happy..mungkin ada hikmah disebaliknya..
hope, masing masing bahagia dengan hidup masing masing okey..

owhh yaa...pada staff dekat tempat praktikal aku tu, aku sangat happy praktikal dekat situ..
sampai bila bila pun takkan buat aku lupa..
ada jodoh kita jumpa lagi..




 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

Terima kasih diatas komen anda...