=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

24 October 2011

=Serious, aku suka husband orang..=


yes! aku memang dah suka dekat husband orang..aku dah cuba untuk buang perasaan suka nie..tapi tak boleh..makin aku cuba, makin kuat suka aku tu dengan husband orang nie..yee..memang salah aku sebab suka dekat husband orang tapi hati dan perasaan mana boleh nak buang macam tu je kan..aku tak kisah kalau korang nak maki aku..






















































































my superhero..

sila maki aku sebab aku suka dekat lelaki dalam gambar diatas..terima kasih..

 

 Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

Rosalia said...

hahah.apela.ingt laki spe td

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

kita bermadu nak tak?? hahaha..ca pon jatuh cinta kat dia..da lama dah pendam.hik3... ^__*

sueMUNCET said...

@ Rosalia : hikhik.. ;)

sueMUNCET said...

@ ♥CiK DuYuNG [Ca]♥ : haaaaaa...tidak! hahaha!