=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

25 October 2011

=Sue tak berminat dengan lelaki=

"aku tengok kau nie macam tak berminat dengan lelaki.."
amboi amboi amboi..statement..choiiii... siapa cakap aku tak berminat dengan lelaki?? aku still ada perasaan dekat lelaki okey..giler apa kalau takde perasaan dekat lelaki..caitttt...

jujur aku cakap buat masa nie aku lebih rapat dengan kawan kawan perempuan..eh..itu tak bermaksud aku lesbian  okey..seperti yang semua tahu, aku dah single selama 2years! yeay! itu kejayaan terbesar bagi aku.. ;pp

sunyi?? ahh..peduli plak..sebab member member aku yang dah ada boyfriend tak pernah lupakan aku bila nak lepak..so,takde istilah sunyi kot..kadang kadang rasa macam menyemak plak bila member member keluar dengan boyfriend masing masing tapi aku sibuk sibuk ada..haha! sangat tak tahu malu kan aku nie?? 

kadang kadang aku nie keras sikit..mulut memang cakap nak ada boyfriend tapi hati nie kata takpayah la..macam mana tu?? tapi takpe..aku lebih suka jadi diri aku yang sekarang nie.. ;))




Sila LIKE kalau suka..

6 comments:

  1. kakak kakak, single is more better for now lah kan kan :D
    mcm nak tiru kejayaan andalah. 2 tahun tuuu. wow! ;)
    btw, congrats yaa :p

    ReplyDelete
  2. yah..jangan anggap perempuan single as lesbian sama jegak macam Entry nyh ..jangan anggap lelaki single itu gay :)

    ReplyDelete
  3. single tak semestinya seseorang tu tak bahagia kan? ((:

    ReplyDelete
  4. @Atyn Muchuxx : kan adek..single is better..couple is bonus..boleh macam tu?? bhahaha!

    ReplyDelete
  5. @Mesyhta Beto : yeah! i like your statement.. ;)

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...