=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

13 November 2011

=Dah tak cukup kain ke apa.. *gelenggelengkepala=


aku tergerak hati nak update entry nie lepas aku tengok seorang artis perempuan yang sangat seksi berpakaian..

siapa peminat Faizal Tahir mesti masih ingat dekat kepala otak tu pasal gambar diataskan??tak kisah peminat atau siapa siapa mesti ingat kisah yang Faizal Tahir kena gam sebab dia bukak baju..orang semua cakap "memang patut pun FT tu kena gam sebab bukak baju..lagi lagi ada kanak kanak yang tengok".. kalau nak diikutkan FT nie bukan dedah aurat pun..tapi kena gam jugak..

macam mana plak dengan artis perempuan dekat bawah nie?? 
fesyen ke??
ini bukan dedah aurat ke?? serupa takyah pakai baju..sebab dia cantik so semua dok pejam mata je kan..bezanya sebab dia tak bukak baju..
dah tak cukup kain ke apa.. *gelenggelengkepala
agak agak kena gam tak artis nie??


Sila LIKE kalau suka..

10 comments:

manggosteen said...

belakang badan bukan aurat kot..ahahaha..

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

erk! xmalu ker la mereka ni......

Anonymous said...

mmg da x dew prasaan malu da...bangge sgt law seksi 2...bdak kcik pn malu nk tgk..

Makbed said...

geram je kan tgk baju dia? rasa cam nak gunting je ...hahahhaa. nak gak tgk apa jadi.

*i E J a* said...

sedeyh tgok artis kitew kalah artis hollywood ! xtwu laaa . agaknyer kamdar khbisan kain kowt !

sueMUNCET said...

@ ♥CiK DuYuNG [Ca]♥ : ce tanya mereka nie tak malu ke..

sueMUNCET said...

@ Anonymous : kalau ada perasaan malu takkan la pakai macam nie..

sueMUNCET said...

@ Makbed : kan..bangga la tu tayang body..

sueMUNCET said...

@ *i E J a* : agaknya laaa..tu yang TERPAKSA buat baju macam nie..yang pakai pun tak fikir panjang..

sueMUNCET said...

@ manggosteen : bukan aurat?? *rollingeyes