=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

25 November 2011

=Jumaat datang lagi!!=


Jumaat datang lagi!! yeayy! aku suka sangat bila tibanya hari jumaat..sebab dapat tengok lelaki pakai baju melayu..hikhik..gatai hang nohh..tapi serius memang aku suka tengok lelaki pakai baju melayu..nampak suci habis..

selalunya bila nak tengok lelaki pakai baju melayu mesti masa first hari raya dan hari jumaat..masa tu je la dapat tengok lelaki pakai baju melayu..kalau tak, memang harapan la nak tengok lelaki pakai baju melayu...


seperti lelaki ini...

ehem ehem..



*aku pasti lelaki pun suka tengok perempuan pakai baju kurung kan.. ;))




Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

hehee.sama la kita..ca pon suka tgok..nak tgok pompuan pakai baju kurung senang.nak tgok laki pakai baju melayu susah sikit... :P

sueMUNCET said...

@ ♥CiK DuYuNG [Ca]♥ : kan..nak tgk lelaki pakai baju melayu memang susah..