=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

18 December 2011

=19112011-20112011 (Part 2)=

agak lambat untuk aku update part 2...tah macam mana boleh lupa plak.. sambungan dari entry INI..

20112011

keesokkan harinya, yang perempuan pergi breakfast dan lelaki terbongkang dalam bilik..hikhik..sebab breakfast untuk 6 orang sahaja..tapi malangnya, aku lupa nak snap gambar masa breakfast tu sebab dah kebuluran..lalala~
lepas jejaka jejaka nie bangun memasing dok mandi kolam..tak puas lettew mandi kolam semalam..gambar diatas adalah model untuk majalah mangga ye..haha!
nie Hajar..kawan aku tapi berlainan kelas masa sekolah menengah dulu..
 mari kita berkayak! yeay! aku paling excited..sebab first time berkayak.. ;)
aku suka gambar nie..mungkin sebab background kot..hahaha!
dan aku tak tahu kenapa  gambar aku takde ketika ini.. -___-
 lepas tu, berlari lari anak untuk balik bilik dan bersiap untuk pulang.. 
*okey..berlari lari anak tu tipu je..
before balik,snap gambar dulu! ;)
lepas makan, moh la kita pulang..

even agak tak puas bercuti dengan korang tapi tetap syok!





 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...