=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

02 December 2011

=Review : Twilight Breaking Dawn Part 1=

masa first December hari tu, aku pergi tengok wayang..cerita Twilight Breaking Dawn Part 1..finally, aku dapat jugak tengok movie tu..plus bernasib baik sebab cerita ombak rindu full..kalau tak, memang harapan la aku nak tengok cerita Twilight nie..
aku tengok dekat Alamanda Putrajaya..yang tak bestnya aku dapat seat depan..adoi..tak best langsung..nak tengok punya pasal aku pun redah je la even sakit tengkuk jugak la..

aku malas nak review movie twilight nie..sebab dorang cakap banyak potong..biasalah kalau dekat Malaysia memang semua benda nak potongkan..

overall, cerita nie memang tak mengecewakan aku..aku tak sabar nak tunggu part 2 punya..siapa siapa yang tak pernah langsung tengok cerita Twilight nie, better pergi la tengok cerita sebelum nie dulu..nanti kang tak faham plak cerita nie..

*next week nak tengok cerita ombak rindu plak.. ;))




 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...