=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

28 January 2012

=Bila tua, muka tu kerepot jugak=

banyak sangat cerita aku dengar dari member member aku pasal nie..please la okey..jangan gunakan kecantikan untuk merosakkan hubungan orang..Tuhan dah bagi rupa paras yang cantik tu tolonglah bersyukur..janganlah nak jadikan itu sebagai senjata untuk merosakkan hubungan orang..jangan gunakan rupa paras yang cantik tu untuk kepentingan diri sendiri..suka ke tengok orang lain menderita atas sebab kebodohan kau yang suka merosakkan hubungan orang?? kalau kau rasa tu kelebihan yang ada dalam diri kau,memang kau orang yang paling bodoh yang tak reti nak bersyukur..ingat la..semua tu pinjaman..jangan bangga dengan apa yang kau ada..bila bila masa Tuhan boleh tarik balik..bila rupa dah cantik,perangai tu tolonglah cantik jugak..


*Biar tak cantik..janji hati mau baik..bila dah tua,hati maintain baik tapi rupa tu kerepot jugak! lain la kalau guna susuk..guna botox..kan..


 

 Sila LIKE kalau suka..

No comments: