=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

07 January 2012

=Umur dah 22 tahun perlu ke ada special boyfriend??=



Special Boyfriend?? tapi aku nak husband terus..hahaha! waahhhh...gatai hang nie sue..mau husband terus kaa?? cait..bagi akak akak hang lepas dulu..baru la hang boleh kahwin..kang masak laki hang nak bagi apa akak akak hang nak..*akak akak dah la demand lebih.. ;p


bila umur dah meningkat 22 tahun nie aku dah malas nak fikir pasal special boyfriend nie..kenapa kenapa kenapa?? sebab malas laa..boleh tak bagi jawapan macam tu?? hahaha! alaaa..baru 22 tahun kan..rileks sudah..tipu la kalau aku tak pernah fikir nak ada boyfriend..nampak sangat menipu..lagi lagi member member aku boleh dikatakan semua dah ada special boyfriend..mau kau tak rasa tergugat..tapi aku cool je kan..*dalam hati membuak buak nak ada special boyfriend..hahaha!


alaa..nanti nanti la special boyfriend tu..takde special boyfriend pun aku masih boleh hidupkan..kalau ada jodoh tak kemana..and please please please kamu jangan nakal...ehh..kenapa tiba tiba lagu alif satar plak nie..haha! pelase lepas nie takyah la nak tanya tanya aku pasal special boyfriend lagi okey..kalau aku ada special boyfriend nanti,aku mention nama dia dekat blog aku nie besar besar yee... *over

 

 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

  1. lecturer saya kata , perlu ade untuk seorang student perempuan bila dah cecah 22 sebab if lambat2 kan takowd kite , kaum hawa dah leka kejar career and for sure akan abaikan niat utk bergelar isteri .

    ReplyDelete
  2. @ shaerin : tu la kan..tapi kalaujodoh tu tak sampai lagi macam mana? *berfikir

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...