=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

02 April 2012

=Terima kasih atas doa anda=


Setiap kata kata yang keluar dari mulut kita adalah doakan..bila orang doakan yang baik baik untuk kita haruslah kita akan rasa bersyukur sangat sebab ada jugak orang yang nak doakan yang baik baik untuk kita..tapi bila ada orang yang doakan yang tak baik untuk kita apa yang harus kita buat adalah senyum..sebab kita tak boleh nak halang apa yang orang dok nak cakap buruk tentang kita kan..

aku tahu ada je yang doakan yang tak baik untuk aku kat luar sana tu..aku tahu ada je yang tak puas hati dengan aku..dekat facebook/twitter tu ada je yang tak puas hati dengan aku..dan aku tak tahu kenapa..setiap kali apa yang aku update mesti ada yang akan membalas..sedangkan aku tak tuju dekat siapa siapa pun..

its okey..biarlah la orang nak doakan perkara yang tak baik untuk aku..dan aku takkan berdendam..yang penting aku akan sentiasa doakan semua kawan kawan dan orang sekeliling aku bahagia.. ;)

*aku update blog nie pun jangan plak ada yang terasa..



 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

  1. =) sabo je lah. kdg2 yg ditulis tu, pembacanye pelbagai, tafsirannye pon pelbagai. sape mkn cili je la yg rasa pedasnye. ape pun, kalau org respon tu, bmakna dia masih amik tau pasal kita..oke le tu..hihi

    ReplyDelete
  2. @ cantekk : tu la pasal..rasa terharu plak bila org amek tahu pasal kita..hoho..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...