=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

02 May 2012

=Bertapa manisnya mereka=

Hai Mei..rasa macam sekejap je dah masuk bulan Mei kan..tak ada apa apa yang berubah..masih sama..cuma aku banyak terima jemputan kahwin dari kawan kawan yang sebaya dengan aku..see..sebaya dengan aku dah nak kahwin..alhamdulillah..dah jodoh mereka kan..

bagi aku perkahwinan itu akan menjadi lagi indah bila kita dapat jadi yang sah pada orang yang kita cinta..yelaa..bercinta bertahun tahun dan diakhiri dengan sebuah ikatan yang sah..siapa yang tak seronokkan..


perkahwinan itu jugak akan jadi indah bila rasa cinta dan sayang itu sampai ke tua..jalan berpimpin tangan..memberi senyuman yang penuh makna..

macam hari tu aku keluar pergi makan dekat sebuah restoran nie..sepasang suami isteri yang agak berusia tapi kelihatan masih sihat..si suami setia melayan si isteri..senyuman yang si isteri beri pada suami bukan senyuman kosong tapi penuh dengan makna..the best part is, bila mereka selesai makan si suami bayar dan si isteri menunggu untuk melintas jalan..tangan si suami erat memaut tangan si isteri..bertapa manisnya mereka..

alangkah bahagianya jikalau cinta dan sayang hingga ke tua dan bukan diwaktu muda sahaja..cinta perlu dibelai sehingga ke hari tua..seperti kali pertama jatuh cinta..
*senyum*


 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

!em@ GurLz said...

hye...
iema singgah nie ^^

Mk Syahir said...

Wah..dah sembang kawen nih..nnt jgn lupe invite ay same ye