=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

13 August 2012

=Bertahun aku setia dengan kau tapi nie yang kau balaskan..=

lagi beberapa hari je lagi nak raya kan...raya macam cepat plak masa nie berlalu..persiapan raya aku takde la mewah sangat..biasa biasa je..nak kata aku shopping raya pun mana ada..just bersederhana dihari raya..pakai je la apa yang ada..kan kan..
tajuk entry macam tak puas hati je kan..memang aku tak puas hati pun..bertahun aku setia tapi dia balas macam nie..macam takde makna je aku setia..so now, memang aku nak curang je dengan kau..lantak la kau nak cakap apa pun..dah hilang sabar dah..nie semua sebab Maxis! memang dah fed up giler pakai Maxis nie..
actually aku nak cakap yang aku tengah menunggu simkad dari celcom nie..aku dah tak pakai Maxis..kenapa aku tukar ke celcom?? jujur aku cakap yang aku dah hilang sabar pakai Maxis nie..mana boleh tahan kalau kredit aku asyik kena tolak je..even dah aktifkan BIS pun still nak tolak GPRS..kekadang tu tolak sampai RM1..Maxis nie tolak kredit tanpa aku sedar..sikit sikit dia tolak..tahu tahu je dah RM0.00..memang melampau kot..kredit aku habis sebab tolak GPRS je..siapa boleh tahankan..aku dah bertahun setia dengan Maxis tapi nie yang dia balas..puihhhh!

Bila staff dia call aku, seribu satu alasan la dorang bagi kan..seolah olah macam nak salahkan aku je..kalau aku fight pun belum tentu kredit aku dapat balik..lagi bertambah tambah sakit hati nie.. bila aku check statement dekat website maxis nie, memang banyak tolak GPRS je..tekanan woi bila kredit tolak tapi kau tak guna pun..baik hati la plak aku nak sedekah dekat Maxis tu kan..buat masa nie memang aku tak topup..so,aku decide memang nak tukar ke celcom..nak try pakai celcom macam mana..kalau celcom pun makan kredit jugak aku tak tahu la nak cakap apa kan..sekian..luahkan hati aku..

 

 Sila LIKE kalau suka..

5 comments:

Terima kasih diatas komen anda...