=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

14 December 2012

=I'm S=



susahkan kalau dalam hidup nie kena buat pilihan..lagi lagi berkaitan dengan hati..kenapa ye kena buat pilihan?? tak boleh ke kalau takpayah buat pilihan?? seriously,aku happy dengan hidup aku sekarang nie..dengan adanya orang yang always take care pasal aku..dengan adanya member member KPTM..dengan adanya member member SKSW..dengan adanya member member PUCHONG..dengan adanya FAMILY...dengan adanya orang orang disekeliling aku..aku happy dengan mereka mereka semua..ramai yang tanya aku, taknak ada boyfriend ke..?? aku bukan taknak ada boyfriend tapi perasaan takut still ada..takut nak sayang orang..takut nak cinta orang..takut kecewa lagi..aku bukan nak setakat bercinta, lepas tu putus..lepas tu, nak kena mulakan step first balik..aku nakkan satu hubungan yang serious dan bukan main main..lagipun aku masih muda kot..baru 17tahun..hahahahha!  *okey..tipu je*
baru 22tahun..OhMy! 22tahun?? dah boleh kawen kan?? =p



 Sila LIKE kalau suka..

1 comment:

  1. cependant il avait pu aller a la selle la veille,

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...